Algemene Voorwaarden
DEZE ALGEMENE VOORWAARDEN VAN STICHTING Music Meeting Gorredijk
Gorredijk. STATUTAIR GEVESTIGD Skutsje 9, 8401 MK (KvKnummer: 71997962, BTW-NUMMER: (NL858935314B01), VERDER TE NOEMEN ‘DE ORGANISATIE’ ZIJN VAN TOEPASSING OP OVEREENKOMSTEN DIE DOOR DE ORGANISATIE MET BEZOEKERS VAN HET EVENEMENT ‘Music Meeting Gorredijk”EN/OF ANDERE DOOR DE ORGANISATIE TE ORGANISEREN EVENEMENTEN, VERDER TE NOEMEN ‘HET EVENEMENT’, WORDEN GESLOTEN.
Artikel 1 Toepasselijkheid
1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op iedere overeenkomst in het kader van
het bezoek aan het evenement en de aanschaf van alle toegangstickets daarvoor
tussen de bezoeker van het evenement en de organisatie, ongeacht hoe die tot stand komt. Door
de aanschaf en/of gebruik van een ticket en/of betreding van de locatie van het evenement,
gaat de bezoeker akkoord met de inhoud van deze algemene voorwaarden.
1.2 De evenementlocatie kan huisregels hanteren, die naast deze algemene voorwaarden
gelden en op de website(s) van de organisatie (waaronder https://www.musicmeetinggorredijk.nl/) en/of op de evenementlocatie te vinden zijn. De bezoeker verklaart zich door het kopen van het ticket op voorhand ook met die huisregels akkoord.
1.3 De organisatie kan deze algemene voorwaarden te allen tijde geheel of gedeeltelijk
wijzigen. Bezoekers worden tijdig van de wijzigingen op de hoogte gebracht doordat de
organisatie dit op de betreffende website(s) van de organisatie zal melden. Als de bezoeker de
organisatie niet binnen 10 (tien) werkdagen schriftelijk laat weten zich op grond van de
redelijkheid en billijkheid niet in de wijzigingen te kunnen vinden, wordt de bezoeker geacht
akkoord te zijn met de wijzigingen.
1.4 De nietigheid van enige bepaling van deze algemene voorwaarden tast de geldigheid van
de overige bepalingen niet aan.
Artikel 2 Aanschaf tickets
2.1 De overeenkomst tussen de organisatie en bezoeker voor de aanschaf van tickets komt tot
stand nadat een bestelling voor één of meer tickets is geplaatst bij (een door) de organisatie
(ingeschakeld (voor)verkoopadres).
2.2 Een geplaatste bestelling is onherroepelijk en de bezoeker kan de overeenkomst na dat
moment niet wijzigen. De organisatie behoudt zich te allen tijde het recht voor om bestellingen te
weigeren, danwel daaraan aanvullende voorwaarden te stellen.
2.3 Informatie, zoals mededelingen en prijsopgaven, met betrekking tot het evenement en/of
tickets wordt zo nauwkeurig mogelijk (weer)gegeven of verstrekt. Door bijkomende kosten van
bijvoorbeeld reservering, betaling en/of bezorging kunnen prijzen voor tickets hoger liggen dan
de door de organisatie op de tickets geprinte prijzen. De organisatie aanvaardt geen
aansprakelijkheid voor eventuele onjuistheden of onvolledigheden in de hiervoor bedoelde
verstrekte informatie.
Artikel 3 Tickets en toegang
3.1 De bezoeker dient bij het betreden van de evenementlocatie te beschikken over een
geldig ticket en over een geldig legitimatiebewijs. Bezoekers ontvangen bij aankomst bij het
evenement tegen inlevering van het ticket een polsbandje. Dit polsbandje dient gedurende de
gehele duur van het evenement om de pols te worden gedragen, mag niet worden afgedaan of
van drager wisselen. Op eerste verzoek van medewerkers van de organisatie, de
evenementlocatie, beveiligingspersoneel, politie en/of ander bevoegd gezag moet het polsbandje
worden getoond.
3.2 Een ticket wordt eenmalig aan de bezoeker verstrekt en verschaft slechts de houder van
het ticket (eenmalig) toegang tot het evenement en de evenementlocatie.
3.3 Eventree (https://eventree.nl/ ) is de exclusieve, door de organisatie ingeschakelde
ticketingprovider. Tickets zijn enkel verkrijgbaar op de website(s) van de organisatie, de
ticketingprovider(s) en de officiële verkooppunten van de ticketingproviders. Alleen aanschaf bij
een erkend voorverkoopadres garandeert de geldigheid van het ticket. De bewijslast
dienaangaande rust op de bezoeker.
3.4 De tickets worden ten minste 7 dagen voor de aanvang van het evenement aan de
bezoeker verstuurd, mits de koopprijs voor de tickets is voldaan. Na ontvangst van de bestelde
tickets dienen deze door de bezoeker te worden gecontroleerd op juistheid. Indien de
aangeschafte tickets door de betreffende bezoeker niet tijdig zijn ontvangen, of indien er
gebreken of fouten in de tickets worden geconstateerd, dan dient de bezoeker schriftelijk (per
brief of e-mail) contact op te nemen met de organisatie. Indien een ticket bestaat uit een door of
vanwege de organisatie verstrekte barcode, die via elektronische communicatie (bijvoorbeeld via e mail) aan de bezoeker wordt verstrekt, dient de bezoeker ervoor te zorgen dat dit ticket
daadwerkelijk en op een veilige wijze via elektronische communicatie kan worden verstrekt. De
organisatie garandeert noch de vertrouwelijkheid noch de ontvangst van het ticket.
3.5 De tickets zijn en blijven eigendom van de organisatie. Vanaf het moment dat het ticket
aan de bezoeker ter beschikking is gesteld, rust op de bezoeker het risico van verlies, diefstal,
beschadiging of misbruik daarvan. De organisatie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor
verlies of beschadiging van tickets door welke oorzaak dan ook. In het geval de organisatie door
de bezoeker om vervangende tickets wordt verzocht, is de organisatie gerechtigd dat te weigeren
of daar kosten voor in rekening te brengen.
3.6 Het is de bezoeker niet toegestaan om de tickets voor commerciële doeleinden (weder) te
verkopen of te verstrekken aan derden of in commerciële uitingen te verwijzen naar de tickets.
3.7 Indien de bezoeker zijn ticket om niet en niet voor commerciële doeleinden aan derden
ter beschikking stelt, is de bezoeker in dat geval gehouden om al diens verplichtingen uit de
overeenkomst met de organisatie of deze algemene voorwaarden onverminderd op leggen aan
die derden. De bezoeker staat er voor in dat voornoemde derden alle verplichtingen (zullen)nakomen.